ru ua
 

    Залишити заявку

    Заповніть всі поля та відправте заявку, після вивчення деталей запиту з вами зв'яжеться наш менеджер

    Телефонуйте, пишіть

    і ми з радістю відповімо на всі ваші запитання

    Контакти:

    Графік роботи:

    пн-пт: з 9:00 до 18:00

    Техпідтримка:

    Копірайтинг

    Копірайтинг (англ. copywriting, поєднання двох слів: copy – «текстовий матеріал» і write – «писати») — написання унікального тексту на замовлення, як правило, з передачею авторських прав замовнику. У вузькому сенсі — створення будь-яких інформаційних чи рекламних текстів для веб-сайтів. Людину, що спеціалізується на копірайтингу, називають копірайтером.

    Види копірайтингу

    Вирізняють кілька видів копірайтингу.

    SEO-копірайтинг

    Для цього виду характерне написання текстів, оптимізованих під пошукові системи (Search Engine Optimization – SEO). Контент пишеться під конкретну тему та з додаванням у текст ключових слів та фраз, що використовуються у різних варіаціях.

    Інформаційний копірайтинг

    До цього виду зазвичай відноситься інформаційні статті, розважальні пости для соціальних мереж, новини, анонси та інші тексти. Основна мета такого контенту – поінформувати читача.

    Копірайтинг, що продає

    Найбільш популярний вид, часто представлений як текст у рекламі, що продають пости, рекламні статті для журналів або онлайн веб-ресурсів, описи товарів та категорій товарів. Основна мета – продати чи просунути товар чи послугу.

    Іміджевий копірайтинг

    Цей вид актуальний для випадків, коли потрібно сформувати у громадськості певну думку про бренд, фірму, компанію, торгову марку або окрему людину. У ході створення текстів такого типу автору важливо бути особливо обережним, а замовнику – дуже уважним, тому що кожна частина текстового матеріалу має на імідж об’єкта дуже сильний вплив.

    Див. також

    Таргетинг (Target)

    Title

    ЛЗУ

    TONYLINE - Словник термінів - Копірайтинг