en ru ua
 

    Залишити заявку

    Заповніть всі поля та відправте заявку, після вивчення деталей запиту з вами зв'яжеться наш менеджер

    Телефонуйте, пишіть

    і ми з радістю відповімо на всі ваші запитання

    Контакти:

    Графік роботи:

    пн-пт: з 9:00 до 18:00

    Техпідтримка:

    Лід

    Лід (англ. lead, «вести», «привести», «приводити») — має кілька значень. Лід у продажах — потенційний клієнт, який може здійснити покупку. Лід у маркетингу — це контакти потенційного покупця, зацікавленого у певній пропозиції. Контакти користувача зазвичай одержують через різні форми на сайті, реєстрацію, e-mail розсилки, онлайн анкети тощо.

    Види лідів

    За ступенем зацікавленості у товарі чи послузі ліди бувають:

    • Цільові. Є потреба у товарах чи послугах компанії, підходить ціновий сегмент, наявність бажання та фінансової можливості для укладання угоди у найближчий період часу.
    • Нецільові. Спочатку не зацікавлені у придбанні товарів чи послуг компанії. Нецільові ліди не потрібно виключати, якщо вони ще можуть перейти в категорію цільових.

    За ступенем готовності придбати товар чи послугу, виділяють три види лідів:

    • Холодні ліди — люди, які поки що не знають нічого про товар чи послугу, не мають розуміння, що продукт їм потрібен.
    • Теплі ліди — потенційно зацікавлені в продукті, але з якихось причин сумніваються або вибирають між кількома варіантами.
    • Гарячі ліди — ті, хто готовий купити прямо зараз (вони знають, що хочуть придбати).

    Як отримати ліди

    Найбільш ефективні способи залучення лідів (лідогенерації):

    • SEO сайту. Один із найефективніших способів отримання лідів.
    • Вебінари або різні онлайн події. Вебінари вважаються дуже ефективними у лід-менеджменті інфопродуктів.
    • Соціальні мережі. Платформи надають багатий вибір інструментів для просування.
    • Блог. Унікальний та корисний контент допоможе залучити більше відвідувачів, які можуть стати потенційними клієнтами.
    • Реклама та розсилки. Електронні розсилки та інші інструменти ремаркетингу дозволяють прискорити перехід ліда від маркетологів до продажників.

    Див. також

    Таргетинг (Target)

    Копірайтинг

    Конверсія

    Лендінг (landing page)

    Чат-бот