en ru ua
 

    Залишити заявку

    Заповніть всі поля та відправте заявку, після вивчення деталей запиту з вами зв'яжеться наш менеджер

    Телефонуйте, пишіть

    і ми з радістю відповімо на всі ваші запитання

    Контакти:

    Графік роботи:

    пн-пт: з 9:00 до 18:00

    Техпідтримка:

    Конверсія

    Конверсія (англ. conversion, «Перетворення») — це відсоткове відношення відвідувачів веб-сайту, що вчинили будь-яку цільову дію, до всіх відвідувачів. Наприклад, за день лендінг пейдж відвідало 410 осіб, і лише 7 із них залишили заявку. У цьому випадку конверсія дорівнює 7/410*100 = 1,7 %.

    Прикладом цільових дій для вимірювання конверсії може бути:

    • додавання до кошику;
    • оформлене замовлення;
    • завершення покупки;
    • дзвінок клієнта;
    • заповнення форми;
    • реєстрація;
    • підписка;
    • відвідування конкретної сторінки;
    • перехід за посиланням та інше.

    Види конверсій

    Є два основні види конверсії.

    1. Макроконверсія. Це певна цільова дія, яка дала результат. Наприклад, продаж товару чи послуги відвідувачу веб-сайту.
    2. Мікроконверсія. Оцінює якийсь ланцюжок дій, що призвели до результату (купівлі, замовлення тощо). Наприклад, реєстрація на веб-сайті, підписка на розсилку, відкриття банера та інше.

    Як розрахувати конверсію

    Існує класична формула, яка дозволяє обчислити конверсію веб-сайту:

    Конверсія сайту = (кількість цільових дій ÷ усі відвідувачі сайту) × 100

    Як підвищити конверсію

    • Проста навігація на сайті, що дозволяє відвідувачам швидко знайти потрібний товар або послугу.
    • Створення добре продуманих посадкових сторінок.
    • Використання тематичних фото та відео контенту.
    • Надати всю інформацію, необхідну відвідувачу для здійснення цільової дії.
    • Структуровані тексти та правильні заголовки.
    • Наявність цін та інформації, що доводить надійність компанії.
    • На кожній сторінці повинні бути заклики до дії.
    • Постійне вдосконалення та оптимізація дизайну.

    Див. також

    Таргетинг (Target)

    QR-код

    Лід

    Чат-бот