Title
Title (англ. title, «Заголовок» или «Назва») — HTML-тег, який визначає заголовок сторінки. Тег Title дуже важливий у SEO: до нього в першу чергу звертається роботи пошукових систем, які приходять на сайт і вміст тегу зазвичай відображається в пошуковій видачі.
Головне завдання тега Title — коротко, точно та ємно описати вміст веб-сторінки. Тайтл важливий не тільки для користувачів (які дивлячись на заголовок вирішують, чи потрібно їм відвідувати цю сторінку), але і для пошукових систем (у цьому випадку Title грає одну з вирішальних ролей з точки зору визначення релевантності сторінки пошуковим запитам користувача).
Тег Title знаходиться всередині контейнера <head>.
<head>
...
<title>Створення сайту Київ. Розробка сайтів під ключ в Україні</title>
...
</head>
Правильний заголовок захоплює увагу цільової аудиторії та сприяє підвищенню позицій веб-сайту в пошуковій видачі.
Де відображається Title
- Браузер. Відображається вгорі на вкладці біля назви веб-сайту.
- На сторінці результатів пошукової видачі. Використовуючи ключові запити в заголовку (Тайтл), тег відображатиметься у видачі пошукової системи, коли користувач введе ключовий запит.
- Соцмережі та інші зовнішні сайти. Соціальні мережі та інші зовнішні веб-сайти використовують тег Title (при перепості) як анкор посилання на вашу веб-сторінку.
Оптимальна довжина Title
- Для Google. Оптимальна довжина становить 50-60 символів, включаючи пробіли. Якщо Тайтл буде довшим, то пошукова система просто уріже тег, а наприкінці поставить три крапки. Точного обмеження у символах немає, лише у пікселях — обмеження 600 пікселів.
- Для Яндекс. Довжина тега знаходиться в проміжку 30-80 символів, включаючи пробіли. Оптимальною довжиною тега Тайтл для використання ключових слів і фраз вважають 70-80 символів.
Щоб побачити, як буде відображено Title у пошуковій видачі, використовуйте онлайн інструмент Google SERP симулятор (інструмент попереднього перегляду пошукової видачі Google).