en ru ua
 

    Залишити заявку

    Заповніть всі поля та відправте заявку, після вивчення деталей запиту з вами зв'яжеться наш менеджер

    Телефонуйте, пишіть

    і ми з радістю відповімо на всі ваші запитання

    Контакти:

    Графік роботи:

    пн-пт: з 9:00 до 18:00

    Техпідтримка:

    Чат-бот

    Чат-бот (англ. chatbot) — це програма, яка імітує живе спілкування з користувачем та налаштована на автоматичне здійснення певних дій. Чат-боти використовують у соцмережах, месенджерах, мобільних додатках, на сайтах і т.д.

    Чат-боти підтримують різні месенджери: Telegram, Viber, Whatsapp, Facebook Messenger, Skype, Wechat, Instagram.

    Види чат-ботів

    За алгоритмом роботи чат-боти ділять на:

    • Примітивні — працюють за чіткими правилами, відповідають на певні запити користувачів за заздалегідь прописаним скриптом, обмежені у кількості відповідей.
    • Саморозвиваючі — працюють на базі штучної нейронної мережі, боти аналізують розмову, можуть розуміти її суть і вести реалістичний діалог з користувачем, відповідають на різні запити.

    За способом взаємодії з користувачем ділять на:

    • Кнопковий — взаємодія з чат-ботом здійснюється за допомогою кнопок, яким присвоєно готові відповіді.
    • Текстовий — підключений до бази знань та розпізнає ключові слова, які вводить користувач.
    • Розумний — використовує штучний інтелект і машинне навчання, такі боти не мають заздалегідь підготовленого сценарію, вони самі формують відповіді.

    За функціоналом ділять на:

    • Комунікаційні — використовують тільки для спілкування (відповіді на питання, надання інформації про особливі пропозиції та знижки, підбір товарів чи послуг та багато іншого).
    • Функціональні — надають можливість одразу виконувати конкретні дії, наприклад, переказ грошей на банківський рахунок, уточнення статусу замовлення за номером телефону.

    Де використовують чат-ботів?

    Чат-боти застосовують у різних сферах бізнесу, щоб покращити обслуговування клієнтів та їхню технічну підтримку.

    • Ресторанний бізнес — для бронювання столиків, прийому замовлення, замовлення доставки їжі.
    • Інтернет-магазини — для допомоги клієнтам: відповісти на запитання, оформити покупку, доставку, розплатитися, сповістити про стан замовлення.
    • Клініки — для розшифрування аналізів, запису на прийом, розсилки розкладу лікарів, оплати лікування онлайн.
    • Страхування — для допомоги в укладанні договорів та оформленні заяви на виплату.
    • Комунальна сфера — для повідомлень про зміну тарифів, аварії, приймання показань лічильників.
    • HR-служби — для вирішення організаційних питань співробітників (скласти розклад, повідомити про зарплату, нагадати про свята та неробочі дні), підбору претендентів на вакансію.

    Як створити чат-бота?

    Для створення чат-ботів існує безліч сервісів-конструкторів, найпопулярніші з них:

    Див. також

    Конверсія

    Лід

    Лендінг (landing page)