ru ua
 

    Залишити заявку

    Заповніть всі поля та відправте заявку, після вивчення деталей запиту з вами зв'яжеться наш менеджер

    Телефонуйте, пишіть

    і ми з радістю відповімо на всі ваші запитання

    Контакти:

    Графік роботи:

    пн-пт: з 9:00 до 18:00

    Техпідтримка:

    CRM

    CRM (англ. Customer Relationship Management, «управління взаємовідносинами з клієнтами») — це система, яка допомагає контролювати всі канали комунікацій з клієнтами, автоматизувати бізнес-процеси компанії та організувати ефективну роботу всередині компанії.

    Навіщо використовувати CRM-систему

    Єдина база CRM-систем даних дає можливість контролювати співпрацю на будь-якій стадії та приймати ефективні рішення для утримання або залучення нових клієнтів. Система значно спрощує роботу всіх відділів компанії, у центрі якої — клієнт, а не інтереси окремого взятого працівника.

    CRM використовують для:

    • зростання обсягу продажів;
    • вдосконалення сервісу послуг;
    • оптимізації бази клієнтів;
    • підвищення ефективності роботи всіх відділів компанії.

    Що може робити CRM-система

    З основного:

    • Залучати ліди (лід — це потенційний клієнт, який залишив контакти: оформив заявку, замовив дзвінок або вказав пошту у формі зворотного зв’язку).
    • Обробляти ліди.
    • Показувати етапи роботи з клієнтом.
    • Аналізувати результати.
    • Створювати воронку продажів.
    • Вести документообіг.

    Які завдання вирішує CRM-системи

    • Збір контактів ваших лідів та покупців, інформацію про них, забезпечуючи до неї легкий доступ.
    • Відстежувати комунікацію з клієнтами з усіх каналів зв’язку.
    • Отримувати звіти з даними щодо ефективності обміну інформацією компанії з клієнтами.
    • Автоматизація рутини — це основа будь-якої CRM-системи.

    Які види CRM-систем

    Існує кілька категорій CRM-систем:

    1. Операційні — автоматизує повсякденні рутинні завдання.
    2. Аналітичні — проводить аналіз накопиченої інформації в базах даних про клієнтів та створює стратегію продажів.
    3. Колективні — підвищує ефективність обміну інформацією між різними відділами вашої компанії.

    Популярні CRM-системи

    • для маркетингу:
      • SendPulse
      • Neaktor
      • EnvyCRM
    • для автоматизації продажів:
      • Bitrix24
      • Zendesk Sell
      • Pipedrive
    • для малого бізнесу:
      • Fillin
      • retailCRM
      • KeepinCRM
      • AmoCRM
    • для соціальних мереж:
      • Umnico
      • SocialCRM
    • для сфери нерухомості:
      • HomeCRM
      • YUcrm
      • REALTSOFT

    Див. також

    CMS