Залишити заявку

    Заповніть всі поля та відправте заявку, після вивчення деталей запиту з вами зв'яжеться наш менеджер


    Телефонуйте, пишіть

    і ми з радістю відповімо на всі ваші запитання

    Контакти:

    Графік роботи:

    пн-пт: з 9:00 до 18:00

    Техпідтримка:

    Таргетинг (Target)

    Таргетинг (англ. target – ціль) – рекламна технологія, що дозволяє виділити зі всієї наявної аудиторії тільки ту частину, яка задовольняє заданим критеріям (географічним, соціально-демографічними, статевим, поведінковим і іншим характеристикам), і показати рекламу саме їй. Таргетинг необхідний для розумного використання рекламного бюджету і цільової доставки потрібної інформації до потенційних клієнтів.

    Види таргетингу

    Основні види таргетингу та їх завдання:

    • Тематичний – показ рекламних повідомлень на технічних майданчиках, які відповідають певній тематиці.
    • Контекстний – показ рекламних повідомлень цільової аудиторії згідно її інтересів. Також, цей вид таргетингу називають «контекстна реклама».
    • Географічний (геотаргетинг) – реклама для групи людей, яка обмежена заданим географічним регіоном.
    • Орієнтування по часу – реклама в конкретний час доби або днів тижня, відповідно до уподобань цільової аудиторії.
    • Соціально-демографічний (соцдем) таргетинг – реклама орієнтована на стать, вік, соціальний статус цільової аудиторії.
    • Поведінковий таргетинг (таргетинг на аудиторію) – технологія збору інформації про всі дії користувача в інтернеті, його місцях відвідування (локаціях), переглядах і покупках.
    TONYLINE - Словник термінів - Таргетинг (Target)